СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 1. МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ
1.4. Волощук Іван, Яременко Лілія. Обдарованість та її типологія
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ ТИПІВ
2.1. Потієнко Валентина. Літня школа: розвиток компетентностей і творчих здібностей обдарованих учнів
2.2. Лавренова Марія. Практичне застосування коміксів на заняттях мовно-літературної освітньої галузі
2.3. Виповська Людмила. Розвиток компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами
2.4. Топчій Людмила. Формування полікультурної та інформаційної компетентності здібних та обдарованих здобувачів освіти
РОЗДІЛ 3. ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ
3.1. Дідовець Юрій. Розвиток технології етнодизайну в європейській художньо-промисловій освіті та виробництві
3.2. Горбань Леся. Технологія проєктування комплексної форми виховання обдарованих учнів гімназій і ліцеїв
3.3.Войтенко Олена. Вивчення української мови в умовах Донбасу (з педагогічного досвіду)
3.4. Рева Олексій, Камишин Володимир, Сокуренко Олена, Бурдельна Євгенія. Удосконалення методу встановлення основних освітніх домінант
3.5. Мадзігон Василь, Волощук Іван. Обстеження інтелекту: поступ вперед чи біг на місці
СЕРІЯ «ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНО-ПОВЕДІНКОВІ ЗНАННЯ
4.1. Панок Віталій. Проблема національної ідентичності у прикладній психології в умовах реформування освіти
4.2. Романовська Діана. Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у новій українській школі
СЕРІЯ «ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 5. ГУМАНІТАРНІ ЗНАННЯ
5.1. Кремень Василь. Національна ідентичність як умова самоздійснення української нації
5.2. Саух Петро. Культурно-національна самоідентифікація освіти. український контекст
5.3. Борінштейн Євген. Аксіологічний базис розвитку талановитої особистості в системі освіти у контексті національної ідентичності
5.4. Лісовський Петро, Лісовська Юлія. Квантова комп’ютеризація як феноменально-цифрова комунікація в кіберсучасності: креативна особистість
5.5. Кротюк Василь. Національно-патріотичне виховання курсантів військових закладів вищої освіти
РОЗДІЛ 6. РЕЦЕНЗІЇ
6.1. Аніщенко Наталія. Рецензія на монографію «Психологія і педагогіка креативного розвитку обдарованої особистості» (авт. кол.: І.С. Волощук, М.Б. Євтух, М.О. Носко)