СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА»

 

РОЗДІЛ 1. МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ

 

1.1. Мудрий Іван. Спогади про доленосні роки спілкування з Василем Олександровичем Сухомлинським (присвячено 100-літтю від дня народження)

1.2. Грицишина Таїсія. Результати констатувального етапу дослідження рівнів соціалізації старших дошкільників у процесі ознайомлення з рідним краєм у закладах дошкільної освіт

1.3. Шелестова Людмила. Дослідження процесу розвитку творчих здібностей старшокласників у практиці профільного навчання

1.4. Коврігіна Лілія. Актуальні проблеми інклюзивного навчання в Україні

1.5. Пермінова Людмила. Електронний підручник як засіб дидактичної підготовки студента в умовах освітнього середовища університету

1.6. Кухарчук Петро, Плосков Віктор, Кухарчук Алла. Інноваційні процеси в освіті

 

РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ ТИПІВ

 

2.1. Зелений Павло. Результативність застосування проектно-задачного підходу в практиці екологічних факультативів старшої школи

2.2. Федорова Ніна. Сучасні підходи до освітніх послуг, виховання та розвитку учнів у середній освіті

2.3. Надєждіна Ірина. Просвітницько-педагогічна діяльність представників німецької інтелігенції на Півдні України другої половини ХІХ – початку ХХ століття

2.4. Кузнецова Ірина. Зміст і структура поняття «готовність тренера зі східних єдиноборств до професійної діяльності»

2.5. Федоренко Олена. Зміст професійної компетентності юриста

2.6. Андрощук Ірина. Стратегії розвитку університетів Республіки Польща в контексті управління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту

 

РОЗДІЛ 3. ФІЛОСОФІЯ В ОСВІТІ

 

3.1. Войнаровська Людмила. Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях

3.2. Ліпін Микола. Суперечності процесу адаптації в контексті людського розвитку

3.3. Сакун Айта. Стратегії розвитку мислення в трансформаціях пізнання

 

 

Інформація про авторів публікацій