СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА»
І РОЗДІЛ. МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ
1.1. Буркова Людмила. Когерентная среда развития жизненных стратегий одаренной личности
1.2. Осадчий Іван. Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності
ІІ РОЗДІЛ. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ ТИПІВ
2.1. Тесленко Валентин. Формування лідерських якостей у студентів вищого навчального закладу
2.2. Ткаченко Лідія. Творчість у розвитку особистості: синергетичний підхід
2.3. Колісник-Гуменюк Юлія, Гуменюк Василь. Особистісна характеристика медичного працівника
2.7. Камишин Володимир. Комунікативна активність учнів та її роль у навчально-виховному процесі
ІІІ РОЗДІЛ. ІННОВАЦІЇ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ТА ОСВІТІ ДОРОСЛИХ
3.1. Зінченко Світлана. Психолого-педагогічні засади особистісного розвитку дорослих учнів
3.2. Онопченко Олена. Відкрите освітнє середовище та його інтеграція у віртуальний простір Інтернету
СЕРІЯ «ФІЛОСОФІЯ»
І РОЗДІЛ. СОЦІАЛЬНА ФІЛОСОФІЯ
1.1. Андреєва Тетяна. Виховання обдарованої дитини в умовах малозабезпеченої сім’ї
ІІ РОЗДІЛ. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
2.1. Савчук Руслан (Роман). Педагог как призвание в мировоззрении просветителя Японии